تخسر الرهانك بقلم صلاح محمود عفيفي
تخسر رهانك...........
بتراهن ليه عليّا
وتبيعني للي خانك
والصبر اللي ف عنيّا
كان آخرهُ حدود مكانك
لسه بتحسب عنّيا
ح تنام علي سّهرتك
إزاي وأنا لسه خايف
راح آمن خطوتك
تخسر لو جيت تراهن
وتقول بين الشفايف
أنا راسم ضحكتك
الضحكه وإنت عارف
تايهه من بين شفايف
مهمومه بقسوتك
بتراهن ليه عليّا
خّلي رهانك عشانك
تخسر لو جيت تراهن
وتبيعني للي خانك...!!!

تعليقات
إرسال تعليق